8. 5. 2012

Rouge Bunny Rouge Abyssinian Catbird - pokus o video

Dnes kratičký první pokus o video. Myslíte, že by něco takového na blogu mělo smysl? Foťák je stařičký, neumí zaznamenat zvuk, takže komentář k tomu nejde nahrát. Jako pomyslné morče posloužil RBR Abyssinian Catbird, alespoň si uděláte obrázek o pigmentaci. 

Summary: Hi guys, first attempt to make video of  RBR Abyssinian Catbird, sadly my camera is very old so without commenting.

19 komentářů:

  1. Smysl to učitě má :) za mě ano

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem jednoznačně pro, podle mě videa vždy ukazují barvy věrněji než sebelepší fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, spíš je to naopak. Video dost často neukáže vše...ideální je obojí (video+fotky).

      Day, videa mají vždycky smysl ;o) Jen ta hudba mě málem zabila :D

      Vymazat
    2. Chachá, já jí měla ztlumenou, ale teď jsem poslechla a je boží:-D

      Vymazat
    3. Dejni, ono to někdy není vidět, hlavně v hnusném počasí.

      Vymazat
    4. A to jako chcete říct, že vám není Jaroussky po chuti? CCC, to asi u videí budete značně zklamáni, páč operu poslouchám ze všeho nejvíc :))).

      Vymazat
  3. Ta hudba je super! Souhlasím s holkama, nejlepší je kombinace obojího! A ještě, že jsi tam nedala ten světle zlatej, protože ten bych asi hned musela mít, i když se zatím od RBR díky ceně a velkýmu množství stínů doma držím dál :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten není tak výrazný jako AC :). No jo, ale to se budu muset naučit pracovat s programem na úpravu videa.
      A neboj, časem určitě neodoláš.

      Vymazat
  4. Hudba je parádní! :) Video je mnohokrát daleko výmluvnější než fotky, ale taky jsem pro kombinaci obojího, protože jak píše Borůvka, video neukáže všechno :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že si to myslíš, budu nad tím přemýšlet.

      Vymazat
  5. Jsem taky pro. A klidně pořád takovou hudbu, mně se líbí :)

    OdpovědětVymazat
  6. Výběr hudby je skvělý, oceňuju :)) A video je fajn, pěkně to ten stín ukázalo z různých úhlů (doslova), rozhodně lépe než z předchozího příspěvku, kde mě tedy vůbec nezaujal :)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ, kdyyž počásí stávkuje, stín nemá šanci vyniknout. Aýž jsem si říkala, jestli těch pohybů nebylo přes míru :). Díky za pochvalu Verunko!

      Vymazat
  7. Super, alespoň je to vidět z více úhlů, jinak ta pigmentace výborná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, právě ta pigmentace dělá tenhle kousek tak unikátní.

      Vymazat
  8. Urcite super napad, jen vice takovych videi.

    OdpovědětVymazat

LinkWithin